бегущая строка приветствие

- це блог з аутентичним контнтом. якщо контент наніс шкоду через неправильне розуміння чи використання це не моя проблема тел .. +380989792828///

понеділок, 30 березня 2020 р.

Найбільший вірус

Найбільший вірус.
Про найбільшу рибу вже було написано в минулих публікаціях як і про флору та інш. Тепер коли всю землю а значить весь всесвіт охоплений страхом перед намальованими медіа картинками про мікросвіт і його мікро жителями.Для того щоб почути про що говорять мікроби про це все  ми повинні темпофон перенастроїти  в нано діапазон.Доведеться вдосконалити блок резонаторів з кварца на інший кристал. ну що почуємо?
-Увага увага я найбільший вірус. мені підкоряється весь мікросвіт тому всі мікроби говоріть тільки якщо я з вами говорю а всі інші мовчіть.Отож в світі людей якийсь шухер і шорох.Люди нас таких маленьких та мало сильних звинувачують в якійсь там епідемії та пандемії.А тепер признавайтесь хто з вас винен в цьому?
-а у відповідь тишина...
-Признавайтесь бо ситуація катастрофічна люди почали всі одночасно мити часто руки і дотримуватись правил гігієни це катастрофа якщо у них миття рук увійде в звичку то нам буде туго.
- чому мовчите? бактеріофаги та бактерії можуть бути вільні ,а вас віруси я прошу залишитись бо поговорити треба...Признавайтесь віруси хто з вас так не акуратно паразитує в людях?
- ми паразитуємо акуратно і накачуємо людей токсинами поступово щоб наш носій прожив подовше бо це нам вигідно.
-це ясно але чому такий шухер між людей?
-це не ми, це самі люди винні вони нас використовують так що ми самі про це не знаємо.
-я чув люди там щось про хантавірус говорять ану йди сюди  розкажи.
-я хантавірус і те що кажуть що я новий то це брехня. про мене люди вже знають з середини минулого століття. вони помітили що помирають працівники зерносховищ та елеваторів.там жили гризуни а я в них жив. Люди  дихали пилюкою з сухих екскрементів мишей і так я вражав легені.смертність від 20 до 50 відсотків. можливо комусь з людей прийшла думка розвести багато тисяч хворих мишей і їх екскременти повністю не висушених та не пегрітих щоб я не загинув просіяли в центифугах вибрали ті  мікрочастинки де мене багато. якщо пробірку, не прозору щоб ультрафіолет не проник,розпилив хтось в людних місцях замаскованим під сексуальні іграшку розпилювачем  то я тут не винен бо люди мене викоритали чи не так?
-так ти не винен то люди винні якщо таке було чи буде.я б запитав в найбільшого у всесвіті гризуна чи є десь на землі ферми з хворими мишами але темпофона не маю він є лише у людей.
 -ну що віруси та віріони хто з вас винен в людських бідах? признавайтесь!
-ми не винні то все люди винні в своїх бідах.
-удобна у вас позиція.а що скажуть свіжі розморожені з вічної мерзлоти мікроби які десятки та сотні тисяч років спали а тут в звязку з потеплінням ожили. може з вас хтось наших спільних носіїв своїми токсинами призводить до непридатності і передає раніше часу гнилісним бактеріям?
-навіть якщо нас кернами вибрали з стотисячної сплячки і використали то ми не винні.
-ясно не винні ми то все вони? удобна позиція але істинно не розумна.
-з ханта вияснили що від людини до людини не передається і являється по суті зоонозом і людина в класичному сенсі не може бути носієм али може бути вражена при певних маніпуляціях концентрації  і технологіях масового розпилення зараження. взагалі навіяна медіа паніка  у людей від якогось коронавіруса ану йди сюди розкажи..
-я --пш--шшш пш--шш-ш шш--шш
Шипить щось в темпофомі.на самому цікавому місці обірвалась цікава розмова  вірусів.......
Але якщо ми включимо мемо мозок то можемо розібратись логічно вияснити правду при наявності достовірної інформації для роздуму.На даний момент невідомо про можливість створення живого віруса. з різних компонентів. про успішні трансформації  ми промовчимо але створення живучого нового вірусу не було обявлено в суспільстві.Але факт те що вірус існує в інтернеті та телебаченні і в думках людей. Ми бачимо як у нас на очах трансформується поведінка людей. це чимось нагадує перепрошивку копютерної програми поведінки.Безперечні також де-які економічні зміни повязані з припиненням подорожування та туризму.Віруси кажуть що це ми  в наших проблемах винні,а що їм відповімо ми черговий раз намилюючи руки???


Немає коментарів: