бегущая строка приветствие

- це блог з аутентичним контнтом. якщо контент наніс шкоду через неправильне розуміння чи використання це не моя проблема тел .. +380989792828///

середа, 20 травня 2020 р.

мабуть ніхто не знає як мир на землі правильно захистити

          мабуть ніхто не знає як мир на землі правильно захистити...
було це в минулому тисячолітті в 2000 році літом. халтурив я в ті часи художнім  оформленням культових споруд.створював небо і хмари малював маслом. світло і тінь магічним чином перетворювалось на орнаменти плоскі зблизька о обємні на відстані. створення іллюзій з оптичним змішуванням кольору чисто чудом здається непосвідченій більшості.хюмани люди люблять чудеса і потребують їх.математично 2000й рік  ще минулому тисячоліттю належить а 2001й це вже новий відрізок нашого поки-що не існування в мета розумінні.тому задумався як і де увійти в нове тисячоліття?чудес не буває але тільки подумав найдоречніше місце я покликали до телефону.в минулому тисячолітті як ми знаємо дзвонили через шматок дроту поговорив виявилось рекрутувати саме з такою спеціальністю мене в лівію а як виявилось в ліван.засумнівався адже це важко для лінивої по суті людини перенавантажуватись але порадили спробувати а там як вийде?з вижниці ,з супроводом, щоб добрались 100%но прибули в чернівці.нам сказали як завгодно добратись в камянець поділля через три години бути там.звідки взялась машина і як добрались не памятаю.якимось чудом ми були на місці вчасно.як помежи словянських народів при взятті на роботу не питають зазвичай які в тебе зуби або зір, але при бажанні попасти в іноземне рабство, у них прийнято перепровірити раба - чи добрі в нього зуби і все інше тому при інженерній академії ми повинні були пройти медкомісію пройти через сито щоб відсіяти непридатних рекрутів.майже у всіх лікарів перевірився на здоровя і у дантиста на черзі зір перевіряв.халтурячи оформленням штампував на стінах цілодобово трафарети і місяці бачив перед собою стіну на відстані 40см а людина завжди періодично повинна дивитись в далину. підсвітку таблиці він в той час не увімкнув і розмістив її навпроти вікна тобто створив умови щоб відсіяти підсліпуватих.виявилось що я далеко не бачу тобто якісний раб з мене не получається ніяк.але ми не привикли відступати нам допоможе кіножурнал хочу все знати тому як самий жукообразний ,як казали в часи фараонів, вирішив взяти таксі і в оптичному магазині вирішив купити контактні лінзи і пройти медкомісію повторно. в магазині сказали чекати кілька днів тому вирішив їхати додому але грошей у мене не було.хоч-би доїхати до чернівець а там зайцем поїздом до вижниці-думав я.вийшов на трассу і зупиняв десятки а може сотню машин і всім казав що їду в чернівці і грошей не маю зовсім тому хочу їхати безкоштовно.мабуть мало приклав уміння переконати бо всі водії відмовили мабуть через шрам на брові і помяцкану одежу бо спали в лагері в палатках ми одітими.через бомжацький вигляд всі сказали що вони їдить хто-куди але виявилось що в чернівці ніхто не їде.пересадками їхати не хотів тому повернувся.фіаско продовжується-думав я.потім в новому тисячолітті експериментально я ходив і їздив тролейбусом чернівцями одітий в заляпане цементом та дуже сильно подране лахміття в порваних перевязаних огризками дротів шльопанцях небритий не стрижений і завжди люди з співчуттям добре відносились а тут фіаско.повернувся під двері медкомісії сиджу на лавиці і страждаю що за державний кошт на халяву в лівію поїхати не вдалось. тут виходить з дверей євген з вижниці також не веселий бо він всіх лікарів пройшов але дантист признав його не придатним до військової служби за кордоном.і почали ми страждати разом.і тут оскільки ми хочемо все знати мені пришла закономірна думка адже бланк медкомісії в минулому тисячолітті не містив фотографії тому я запропонував євгену ти піди з моїми документами до окуліста а я з твоїми документами пройду перевірку у дантиста адже нас тут батальйон вісім вагонів людей цілий состав вони ж нас всіх не памятають.добре каже євген але ти йди першим.коли втрачаєш все і втачати більше нема що у людей виключається розсудливість тому я з документами євгена пішов до дантиста.дантист якось підозріло дивися на шрам на брові і чомусь перепитав як моя фамілія імя та по батькові.я щоб не забути від хвилювання євгена фіо записав непомітно на долоні тому назвався повним не своїм імям правильно як на папері. лікар ще перепитав рік народження який я правильно назвав бо вирахував відмінусувавши від мого року народження бо євген був за віком молодший бо вчився в нашій школі в на рік меньшому класі а я пішов в школу на рік пізніше від однолітків бо майже на новий рік черговий раз тут.тому правильно відмінусував два роки.отримавши печатку та підпис  в потрібній графі повернувся до євгена і кажу тепер ти йди до окуліста з моїми документами з новим бланком пройди перевірку на придатність по зору і ми повторно пройдемо всіх лікарів бо проблемна графа у кожного з нас пройдена.але йому вже було що втрачати бо він будучи без кутних зубів отримав справку що має всі моїх 32 зуба. от халепа- подумав я- і знову почав страждати з чистим бланком справки в руках під дверима госпіталя інженерної будівельної академії чи інституту вже не памятаю точно назву бо було це в минулому другому тисячолітті.не рекламую сигарети але було саме так.вийшли з дверей ще двоє непридатних що було зрозуміло по їх виразу обличча.і також сіли на лавицю страждальців.закурили і обмінюються враженням про лікарів чому ж вони їм хворим і не придатним не бажають видати завітну справку про абсолютну придатність і домовитись з ними не можливо а обманути підміною вони  чомусь не здогадались мабуть не хотіли все знати.я вирішив ще збільшити чи то послабити страждання і вже більше року кинувши курити я вирішив попросити в страждальців цигарку і хтось з них пригостив. не реклама бо цигарки ненавиджу як і всі курці я затягнувся димов і помутився мій розум і закрутилось мені в голові. і опянів я конкретно так ніби курив вперше. так я страждав і дивився через весь плац на підстрижені кущі живоплоту.тут вже стотисячний раз сталось чудо і зрозумів що чомусь реально бачу кожен листочок живоплоту за сотню метрів.я не знаю що виробники добаляють в цигарки помимо природи але стався якийсь дивний  скачок спазму судин і почав бачити надзвичайно чітко. схопившись пішов до окуліста поки чудо продовжується і отримав відмітку про стопроцентний зір а вже коли отримав бумагу почав розказувати що таблиця повинна  знаходитись не навпроти вікна а з боковим освітленням і  встроєна підсвітка повинна бути включена.ситуація така перший раз я пройшов дантиста а потім окуліст мене запоров далі я пройшов дантиста під виглядом женьки і тут мені з пройденим окулістом треба вже третій раз проходити дантиста. доктор був не дурак тому він запитав що це я тут по двадцять раз показую  йому свої зуби? я перед третім заходом в кабінет наївся зеленого листя з живоплоту і таким чином хотів замаскувати залишками зелені зуби але не проконало. скільки разів молодий чоловіче ви будете до мене сьогодні ще заходити? ви що мене за лоха тримаєте?включивши всі свої уміння мені вдалось імітуючи іскренность в голосі переконати що тут всього вдруге і під різними фаміліями на перевірку не заходив і натиснувши на жалість  і співчуття вдалось отримати підтвердження придатності до пригод. пройшовши всі формальності ми отримали білет на право пройти важкі випробування в субтропіках. попереду у нас були тисячі пригод та нещасть. нас кусали москіти в субтропіках нас чекали важкі травми майже сумісні з життям які будуть мучати нас до скону. приступи лихорадки та вимушеність пити швепс тонік з домішками гірких ліків.нас ненавиділи та закидували каміннями одні та любили інші ті що потребували захисту в постійній виснажливій громадянській війні як прийнято в африці та в азії та не тільки. подорожі по святій землі де ходили мойсей христос та могамет. розкопки будов багатотисячолітньої давності та знахідки амфор з монетами римських часів до нової ери відштампованих. очищення мозаїк фінікійських і розкопування мармурових блоків в ріст людини старовинних стін минулих часів.поїдання екзотичних тварин рослин риб акул черепах молюсків крабів молоко верблюда і йогурт овець все що їсть населення нашої планети ми їли. снаряди та кулі свистіли над нашими головами і фантоми ревіли своїми в хлам зношеними двигунами пускаючи ракети в радіолокаційну станцію яка комусь чомусь не була потрібна.жара та холод.місцеві зоонози.страх та ненависть своя і чужа чекали нас.смертельна небезпека і маленькі радощі.вперше наведений на тебе беззбройного ствол калашника аборигеном та дике відчуття страху передати словами не можливо. страшно тільки перший раз повторні погрози зброєю вже чомусь сприймаються з презирством та ненавистю.спілкування з різними народами добавляли досвіду в наш багаж.ми думали що грошова винагорода нам край необхідна але гроші як таракани робіглись ніби і не було їх.відданість і зраду також корисно вічувати на власній шкірі.благородство і підступність також необхідно пережити для досвіду.африканці як виявилось і в цей час в іноземців полюбляють гострим шипом з трубочки плювати.з африканцями ділили обід і труднощі роботи.хвастались плакали і сміялись.сколопендри та скорпіони також жили біля нас.службовий наряд також не обминав добавляючи труднощів.розмінування та налагодження звязку.їбучий дизель-генератор сотка  який заважав спати та розтамачував з хрустом ребра та суглоби.важкий біль та хвороби.подорожі по історичних місцях.польоти літаком пригадую коли хвацький військовий пілот на літаку міністра оборони лягав на крило  і казав а тепер ви можете подивитись на вечірні вогні міста істамбул який колись був константинополем і там останнім з ворогами бився візантійський імператор константин і боялись його вороги що з копями оточили його тому копьем в спину вразили вчора а сьогодні  ми дикі придурки не знали що він буде клонити на обидва боки літак і тому всі перебігали з фотоапаратами на один бік порушуючи розвесовку літака. і цей важкий удар тропічної нічної жари коли відкриваєш двері літака. ці нові невідомі запахи інших міст ви ж хто не подорожує не знають що всі міста на землі мають свій неповторний суміші запах гнилих бананів фруктів листя тих дерев і рослин  і якісь невідомі страви всякі пасти з горіхів і перців і ще чогось іншого.те що у нас делікатес вони не розуміють і їхні найкращі блюда для нас щось дивне і незлозуміле. люди там їдять руками тому для їди одна рука а вибачте зад підтирають іншою і путати їх вони не можуть бо з дитинства суть і закон такий.тому ми для них дикуни.важких переходів казусів всяких було з лишком розповідей таких всяких можна розказати мабуть 365 штук бо за рік щодня ставалось  десятки пригод але формат розповіді не може вмістити все одразу, тому розповів тільки цих кілька годин життя. ми вже щасливі з справками про придатність через плац йдемо в інший корпус здавати кров в банк крові бо там де нас чекають важкі випробування ми повинні передбачити все і бути готовими. женька кров здав бо не знав що можна відмовитись а я сказав що краще загину але не хочу в себе заливати чужу кров і проконало вони і ми разом посміялись над тим наскільки всі люди різні і як все було далі можливо щось розповім з того що можна розказати.а те що не можна розказувати ви можете взнати якщо самі зважитесь захищати мир на землі що будь-кому непосильна ноша.боляче що захищавши мир на землі в оон не зміг захистити мир у нас але ви всі хто сам собі не бреше знаєте що ми були підло обмануті професійними колонізаторами і зрадниками батьківщини  що звичайно не є  нам виправданням.як мир на землі правильно захищати я і сам не знаю але здається  що цього ніхто не знає.

Немає коментарів: